Euro Truck Simulator Süper Mod | Yama | Full Oyun & Full Film
Gönderen: admin Tarih: 10 Tem, 2011
Euro Truck Simulator Süper Mod | Yama

Euro Truck Simulator Süper Mod | Yama

 Versiyon: Euro Truck Simulator 1.1 ve 1.3 versiyonunda çalışır.

 Boyut: 302.1Mb

 Uzantı: .scs

 Açıklama: Oyuna hareket eden insanlar ve hayvanların yanı sıra aynı zamanda çalışan insanlar ekleniyor. Yol kenarında gerçekleşen trafik kazaları, bitmeyen yokuşlar, bayırlar, ıslak kirli aktif hareketli yollar. Müthiş detaylar, yeni şirketler,
süper grafikler, yeni binalar, feribot, liman ve bunlar çok gerçekçi bir biçimde karşınızda. Rar’dan çıkan .scs dosyalarını Belgelerim / Euro Truck Simulator / mod klasörü içerisine atacaksınız. Bilgisayarınızda Euro Truck Simulator kurulu olmadan bu yama çalışmaz.

 Download Linki:

 Önizleme Resimleri:

 

Etiketler: , , , , , ,

Yorum Yap


56 Yorum | Konu: “Euro Truck Simulator Süper Mod | Yama”

  1. kürşat diyor ki:

    çok teşekkürler link sorunsuz çok güzel

  2. by_78 diyor ki:

    çalışırsa,Allah sizden razı olsun.
    bunu arıyordum.
    mesaj tarihi: 08.10.2011

  3. by_78 diyor ki:

    oyun yaklaşık 1 – 1:30 saat sonra kapanıyor. :S

    • admin diyor ki:

      Yama Euro Truck Simulator 1.1 ve 1.3 versiyonunda çalışır. Versiyonunuzun uyumunu kontrol ediniz.

  4. ADEM diyor ki:

    bende calıstırmıyor

  5. ahmet erkam diyor ki:

    benim sürümüm 1.3 1.1 ile performansı değişir mi?

  6. ahmet erkam diyor ki:

    1.1 1.3

  7. uğur melik akın diyor ki:

    ben en az 200 tane siteye girdim daha indiremedim

  8. fırat kgn diyor ki:

    e benimki açlımıyor 1,3 neden

  9. Çağrı diyor ki:

    hELAL OLSUN GÜZLL YAMA

  10. Sercan diyor ki:

    Kardeşşş :) heLaL oLsun sana :) İndiriyorum çaLışırsa Büyüksün. :)

    İyi OyunLar.. SaoLun. ( Ay-yıLdız )

    • admin diyor ki:

      Sisteminiz yeterli olduğu müddetçe sorunsuz şekilde oynayabilirsiniz. İyi eğlenceler dilerim.

  11. Sercan diyor ki:

    ÇaLışmaktadır!! :)

  12. selim diyor ki:

    helal olsun be kardesim emege saygı beyler..

  13. Utku diyor ki:

    ADMİN VALLA İNDİRİYORUM YAMA GÜZELE BENZİYOR BENİM SÜRÜMÜM 1.1 ÇALIŞIR DEMİ HA BİDE BU OYUNUN YENİ VE ENTERESAN MODLARINI YAYINLARMISIN SEN??

  14. Sercan diyor ki:

    İlk indirdiğimde hata vermişti indirmede 2. yi indiriyorum inş olur :)

  15. farukcan diyor ki:

    çok güzel yama

  16. ref4 diyor ki:

    süper helal olsun

  17. mustafa diyor ki:

    bu linkler paralımı kardeş ben linki indirdim 29.99 diyo

  18. Jinq diyor ki:

    Link Açılmıyorr Neden?? Teklif Hakkı Falan diyor

  19. mazlum diyor ki:

    ya ben kayıt olmak isityorum e-mail inize şifre gelecek dedi gelmedi bi yardım edeniz

    • admin diyor ki:

      Kayıt sistemimizi şikayetiniz üzerine değiştirmiş bulunmaktayız tekrar deneyebilirsiniz ilginiz için teşekkür ederiz.

  20. enes diyor ki:

    helal olsun

  21. Makaramix :) diyor ki:

    fena birşey o0lmuş elinizw sağlık ;)

  22. Makaramix :) diyor ki:

    bide euro truck smilator 2 yi yüklesen iyi olur yanlış yazdım galiba :)

  23. mehmet diyor ki:

    tam halimdeki oyun oldu artık

  24. yok diyor ki:

    kardeşim site de sorun var premium hesap istiyor ayrıca tek siteye upload etmen de kötü olmuş keşke başka sitelere de upload etsen sıkıntı çekmezdik umarım çözüm bulursun bir an önce şimdiden teşekkürler..

  25. emre diyor ki:

    admin bende oyuna girdim çalışmadı

  26. Ahmet (eSiNTy) diyor ki:

    Admin ellerine sağlık güzel görünüyo ama yamanın sadece yarısı çalışıyo diğer yarısı sorunlu ama yinede thank you …

  27. Faikhan diyor ki:

    Admin ben şimdi yamayı ets belglerime attım ama oyun türkçe felan olmadı yamanın kurulduğunu nasıl anlayacağız.

  28. Ahmet diyor ki:

    Arkadaşlar bu mod gerçekten çalışıyor ben indirdim oynuyorum çok güzel yolda trafik kazası olunca polis ile ambulans geliyor :)

  29. memo diyor ki:

    bu oyun 1.00 da çalışmazmı

  30. ahmet hakan diyor ki:

    admin bir şey soylicem bu link leri rapidshare ye veya mediafire ye aktarsan en kolay indirme butonları onda ve sınırsız indirme var bu isteğime cevap verirmisin
    bide link kırık bilgisayarım en son model ama link uçmuş

  31. fırat diyor ki:

    link kırık

Yorum Yap

 

teknolojide destek - teknoloji ve haberleri - kadınlar arası - ceptelefon oyunları - script indir